Handling och syfte!

Skulle försöka förklara lite varför jag gjort denna blogg, inte är det lätt.
Till att börja med är jag as beroende av skor och vill försöka få fler männikor att bli lika fattiga som jag pga detta beroende.
För det andra vill jag absolut bli lika cool som blondinbella och få en hela jävla drös med publicitet.
Skämt osidå...

Jag har ett stressit liv då jag måste köpa skor, titta på skor och även lukta på dom.. Fick sluta på min heltidstjänst här i slutet av sommaren pga detta otroliga arbete..

Om jag inte gör något av de ovanstående tingen så kolla jag på Extra Extra på tv3 webben, där jag förjämnan känner mig överlägsen. (pga av spolning såklart) men det behöver jag ju inte berätta för någon..

Ni kommer här få läsa om lyxiga skor, sko designers, billiga skor, mina skor.
Men här hör även till att jag kommer skriva om annat också som tex. Mode, händelser, fester, Örebro, skvaller, inredning och även en hel del om mig själv. (FAN vad det eka EGO i skallen för 2 sek sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0