Ingen hit när jag var på Marieberg!

Marieberg + Kräftor

Jag hittade ingenting idag när jag var på Marieberg, det var ingen bra shopping dag tyvärr.
Men jag kom att tänka på en sak när jag tog kort på min garderob. Att jag ska rensa hela garderoben imorgon och skriva upp vissa saker om det finns något jag saknar osv... sen gå på stan här i veckan och bara leta efter just de plaggen.

Eftersom jag jämt saknar olika plagg när jag ska ut så måste jag nu få lite struktur på vilka plagg det är jag behöver..
Så det blir min uppgift imorgon..

Föresten åt jag ju kräftor idag med familjen och det är verkligen super gott, var ca ett år sen nu jag åt kräftor eftersom vi bara äter under augusti och september.

Pappa och mamma hade varit och fiskat dom i fredags i hjälmaren och det var tydligen jätte gott om dom. 
Dom fick upp ca 25 kilo, men mycket av dom blev ju uppätet igår när dom hade kärftskiva.

Hoppas ni har haft en trevlig söndag. 
Vad tycker ni om kräftor?
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjoho! :D Supergott.



Kicki, kolla min blogg, jag har gjort om jättemycket!!!

2008-08-17 @ 23:07:33
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0