Jag skulle baka 14 sorter...

Haha, jag skulle baka 14 sorter idag... Jag har bakat 4 sorter än så länge..
Men mer ska det bli.. Innan fredag ska det vara 14 olika sorter Per ska få bjuda på.

Här är de jag än så länge har hunnit med.

Dom här blev jätte misslyckade, skulle försöka mig på ett nytt recept. Det skulle bli Brownies men det bled inte det.
Dom blev tunna och dana... Skit samma går väl ner ändå.
Har du något bra recept på Brownies så skicka.

Har gjort sånna här förr fast Shackrutiga... Dom är lättare.
För dom här skulle man kavla ut en färg i taget och sen lägga dem på varandra och rulla ihop.
Problemet var att dom gick inte att kava ut.. de bara gick söder..Gick till slut men det tog ett ta..

Hallongrotto har jag gjort förut men när jag var inne på en hemsida förut såg jag hallongrottor med glasyr på och det såg himla gott ut så då gjorde jag sånna. Dom är iaf enkla och bra.

Snickerkakor, dom var lätta och även jätte goooooda.


Fort.. följer.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken kock du är. :) När du ändå håller på kan du väl fixa några kakpåsar till mej också. :D



snällasnälla. :D

2008-08-20 @ 19:42:44
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0