Loppis + sushi

Idag har jag haft en rätt jäktig dag, försov mig förs och främst.
Jag skulle åka in till Örebro för att gå på kvartersloppis... Kom iaf in efter ett tag med killen, brorsan, mamma och Marie (en barndomskompis till min syrra) träffade syrran och hennes kille Magnus + morfar i örebro...

Sen började loppisen, den var i ett kvarter i Rynninge. Där privatpersoner står med saker de rensat ut.
Jag fick tag i en hel del faktist, en kristallvas 5kr, en jätte fin svart rund oljelampa 5kr, Två ringar från Stina design 50+50kr och ett armband 50kr..
Foton kommer upp imorgon eftersom jag är hos syrran nu...
De andra som var med hittade en hel del dom också.

Efter detta åkte jag, syrran, Marie och Magnus för att äta sushi. Muuumss
Nu är vi på G på lite party.. :) Jobbar tyvärr 07.00 imorgon menmen det går det med..

Hade gott så länge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

söta syrran ska du inte börja blogga igen??!!

kram och god jul i alla fall!

2008-12-22 @ 02:44:55
URL: http://myownhome.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu när du jobbar i skoaffär är det väl dags att starta igång bloggen! :)

<3

2010-04-29 @ 23:36:19
URL: http://myownhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0