Märkes väskor = Man behöver inte vara miljonär

Tänkte bara medge att även fast man har en märkes väska och köpt den för egna riksdaler så behöver man ínte vara superrik. Många bloggar jag har varit inne på så framställs det omöjligt att få råd att köpa den märkesväskan man suktat efter. Jag är absolut inte rik utan tvärtom. Jag jobbar med en vanlig lön men bor visserligen hemma men jag tog mig råd efter att jag lagt undan två,tre månader.

Säger bara så här, det är värt att vara lite fattig efter att man köpt sin väska..
Köpte min väska på Git`s väskshop i Örebro, det är en mulberry bayswater.


Nästa väska jag sparar till blir en Chanel 2.55 bilder kommer upp direkt när jag kommer från affären :)

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: aw, tack vad glad jag blir :)



nej vad snygg väska :D ge mig ;D

2008-08-16 @ 22:12:55
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0