Städa garderoben!!

Igår visade jag min walk in closet och efter det så fick jag en idè att jag skulle rensa den idag så det håller jag på med just nu.. Jag har fått fram en del klädesplagg jag ska sätta ut på tradera och en del som det bara är att skänka..
Jag har inte kommit så långt eftersom när jag skulle ta kort på de kläder som ska till tradera så krångla kameran så då fick jag fixa med den...

Nu har jag iaf tagit bort de kläder jag absolut inte vill ha så nästa blir att se över vilka kläder jag måste inhandla.. Jag vet att det är vissa grejjer som jag verkligen behöver så det ska jag ta reda på nu..

Kommer snart med bilder som ska till tradera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0