Beställning från H&M katalogen (det som fattades i garderoben)

Jag har ju rensat garderoben och kommit fram till vad jag behöver inhandla..

Det är mest underkläder och leggings mm.. men även lite kläder.
Jag har bestämt mig för att bara köpa bas plagg den här månaden för det är det som saknas i min garderob.
Te.x en svart Cardigan. Tappade bort två stycken på två helger för ett tag sen, en på MM Baren och en på Harrys... Orkade inte gå dit och fråga efter dom. Sen är det långa enfärgade linnen jag behöver.

Blev så sugen att shoppa så jag började kolla i H&M katalogen /Autumn season 2008)
och hittade där en del saker jag beställde ikväll.

Har tagit kort på de saker jag beställde från katalogen!


Jag beställde den rosa stickade tröjan (bolero liknande)

Ett vitt & mörkgrönt linne kommer snart hem till mig. Svarta vantar och mössa beställdes
(Har ett vitt och ett svart linne dom är super bra)

Toppen med mörklila, rosa, svart och gult blir min.
Organic cotton betyder miljövänlig bomull som har odlats utan bekämpningsmedel eller konstgjorda gödningsmedel.
Det är hälsosammare för bomullsarbetarna, bättre för naturen.

Den svarta kuvertväskan beställde jag också

Och såklart en svart cardigan som jag behövde.

Den vita stickade tröjan är beställd.

Och sen var jag så snäll att jag beställde den här ur snygga tröjan till min pojkvän. Blir den i naturvit.


Hoppas ni får lite insperation och även ni slår er ner framför en katalog och beställer något ni gillar!


Kommentarer
Postat av: sarinsko

Har tänkt köpa den flera gr till min pojkvän.. fast har aldrig blivit av! Vet ej varför den är ju verkligen vrålhet! Hoppas att den passar :D

2008-08-20 @ 20:11:44
URL: http://sarinsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0